Tag Resultaten
Total Design wint drie Red Dot Design Awards
Het rebrandingproject voor Nationale Opera & Ballet werd onderscheiden in de categorieën Corporate Design en Brand Design.
Total Design behaalt B Corp-certificering
Het bureau sluit zich daarmee aan bij een wereldwijde beweging van bedrijven die zakelijk succes combineren met maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Total Design herpositioneert Nierstichting
De Nierstichting lanceert een campagne rond nierdonatie bij leven en presenteert tegelijkertijd een aangepaste merkidentiteit.
Total Design wint goud en zilver bij IDA Awards
Total Design (TD) heeft goud en zilver gewonnen voor de brand identity van Firda en de seizoensbrochure van Nationale Opera & Ballet.
Total Design ontwikkelt multimediale campagne BLOX
De campagne presenteert BLOX als de meest gebruiksvriendelijke app voor het kopen, verkopen en bewaren van cryptocurrencies.
Martijn Arts neemt het stokje over van Koen de Groot bij Total Design
Total Design maakt een wisseling in het leiderschap bekend. Koen de Groot draagt na een periode als CEO het stokje over aan Martijn Arts
Total Design ontwikkelt activatie voor Nierstichting
In de actieweek rijdt er een speciale vuilniswagen rond door Nederland. De tekst hierop is: Als je nieren ermee ophouden, is het alsof wij ermee ophouden.
IT-dienstverlener Bechtle kiest Total Design voor campagnes
De Nederlandse IT-dienstverlener Bechtle heeft Total Design gekozen als bureau voor haar corporate-campagne én de employer branding-campagne.
Total Design en de bibliotheken van Nederland lanceren campagne
Het thema van de door Total Design ontwikkelde campagne is Ontdek wat je allemaal kan.
[The List] TD
TD creates growth by inspiring brands and organizations to step out of their comfort zone
Total Design ontwikkelt visuele identiteit Rijk Zwaan
Wat begon met creatieve en strategische deep dive-sessies, resulteerde in een verbindend merkverhaal
Total Design ontwikkelt merkidentiteit voor Nationale Opera & Ballet
Aanleiding voor de rebranding is om de missie van Nationale Opera & Ballet invoelbaar te maken voor het huidige publiek en nieuwe doelgroepen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time \ Amsterdam
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis